دست یابی به رفاه و آسایش؛سلامتی جسمی و روحی
نوشته شده توسط : رضانظافتی سرخاب

با عرض سلام خدمت شما بزرگان وبینندگان محترم .

با توجه به گسترش دانش بشری در راستای رفاه و آسایش بشری و گستردگی این دانش در تمامی امورات زندگی،بازهم نوعی نیاز در بین بشروجود دارد که این پیشرفت ها نه تنها تأثیرچندانی درراستای اهداف فوق نداشته اند؛بلکه در برخی مواقع نتیجه ی منفی نیزبه همراه آورده اند.

لازمه ی دست یابی به این رفاه و آسایش؛سلامتی جسمی و روحی میباشد که هردومکمل و وابسته به همدیگرند.چرا که دغدغه ها و آشفتگی های فکری با وجود سلامتی جسمانی،هیچ گونه آسایشی به همراه نخواهد آورد.

برای دست یابی به سلامتی جسمی گسترش دانش بشری دراین مسیر تأثیر گذار است.ولی برای دست یابی به سلامتی روحی علاوه برخود فرد،ایجاد مکانی مناسب ومتناسب با خلق وخوی وروحیات شخص مورد نظر در اولویت اول قرار دارد.که این امر توسط متخصصان مربوطه انجام میگردد.

که متأسفانه با وجود نیازی که همه ی انسان ها به آسایش روحی خود دارند و از آن آگاه نیز هستند ولی هیچ وقت به آن بهایی نمیدهند و بیشترین تمرکز را در سلامتی جسمی خود قرار میدهند.فارغ از این که سلامتی جسم به تنهایی آسایش به همراه نخواهد آورد.

پس توجه به نیازهای روحی باید در دستور کار تمامی انسان ها قرار گیرد.

قدر زندگانی و تک تک لحظه ها را بدانیم .چرا که زندگی فقط یک بار اتفاق می افتد.

یکی از راه های دست یابی به آسایش و شادی پر از انرژی،وجود فضایی هست که در آن انسانها قرار دارند.درک رفتار فضایی و آن انرژی که محیط به انسان القاء میکند علاوه بر سلامتی روحی که فوق العاده مؤثر است باعث تقویت سلامتی جسم می شود.چرا که تحقیقات نشان داده است که بسیاری از بیماری های لا علاج،با قدرت روحییه ی قوی که بیماران داشته اند درمان شده است.

فضاهای تفریحی و سرگرمی برای گذراندن اوقات فراغت وآزادی ذهن وفکرباید در دستور کار زندگی قرار گیرند.

محیط کار،محیط های مسکونی (از جمله اتاق خواب،نشیمن،آشپزخانه و...)فضاهایی هستند که بیشترین تأثیر را در افراد میگذارند و نیاز به طراحی منحصر به فرد می باشند که باید توسط مهندسین مبتکر و طراحان متخصص این امرانجام بگیرند.

در همین راستا در جهت آسایش و رفاه حال شما عزیزان ؛ گروهی از مهندسین معماری و طراحان مبتکر به همراه سایر عزیزان با گرایش های مختلف وبا متریال های روز دکوراتیو آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

قدر زندگانی و تک تک لحظه ها را بدانیم .چرا که زندگی فقط یک بار اتفاق می افتد.

نوشته شده توسط آقای رضا نظافتی سرخاب کارشناس ارشد مهندسی معماری

 





:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: